VZW Huize Eyckerheyde
  • Home
  • Ons aanbod
    • Aanmelding
    • Missie & Visie
    • Werking
    • Persoonsvolgende financiering
  • Giften
  • Kalender
    • Evenementenfolder
  • Vacatures
    • Vast werk
    • Stage
    • Vrijwilligerswerk
    • Vakantiewerk
  • Kwaliteitshandboek
  • Kennismakingsfilm
  • Contact
  • Links

Vacatures

Vast werk

Onze nieuwste vacatures vind je steeds op VDAB.be, maar je kan natuurlijk ook altijd een mailtje sturen naar personeelsdienst@eyckerheyde.be of een brief naar 
Huize Eyckerheyde tav Personeelsdienst
Kon. Astridlaan 3
2880 Wintam

​We kijken er alvast naar uit

Directeur 38/38.

De verwachtingen : 
• Samen met alle medewerkers zorgen voor een goede 2-de thuis, met een warm en goed onthaal op maat van de bewoners en familie 
• Tijd maken voor cliënten en hun familie, voor medewerkers en collega’s in de zorg 
• Met collega’s in de zorg er samen voor zorgen dat er geen hulpvragers tussen schip en wal vallen 
• Bij gebreken in de zorg meedenken aan oplossingen (maatschappelijke verantwoordelijkheid) 
• Structuren en afspraken staan in functie van dit ‘hogere’ doel 
• Zorgen voor een financieel gezonde organisatie

De directeur
• geeft uitvoering aan de door de raad van bestuur gedelegeerde bevoegdheden; 
• zorgt als inspirerend leider dat Huize Eyckerheyde een organisatie met visie is, dat krachten coherent en afgestemd gebundeld worden en dat strategisch naar de toekomst gekeken wordt; 
• is een gedreven manager die de doelstellingen, samen met het team, realiseert 
• is een enthousiasmerende coach voor de medewerkers van de organisatie in de ontwikkeling van hun talenten


Profiel:
• je bent een gedreven, integere en besluitvaardige leider en hebt leidinggevende ervaring; 
• je hebt goede managementvaardigheden; 
• je bent sterk in strategisch plannen; 
• je bent sterk in communicatie; 
• je hebt kennis van de regelgeving van de sector en andere relevante domeinen; 
• je beschikt over een diploma van het niveau master of evenwaardig niveau door ervaring; 
• de social-profit trekt je aan als werkomgeving; je bent bereid je te engageren in een waardegerichte organisatie.



Jobgerelateerde competenties:
  • Toezicht houden op het personeelsbeleid van de organisatie (lonen, opleidingen, aanwervingen, …)
  • Commerciële acties leiden (prospectie van nieuwe markten, onderhandeling van contracten, ...)
  • De werking van de organisatie organiseren
  • De resultaten van de werking, de evoluties, de belangen communiceren aan interne of externe partners
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Informatie over de economische en sociale resultaten communiceren en uitwisselen tijdens overlegraden binnen de onderneming
  • Strategische doelstellingen van een organisatie bepalen en toepassen
  • De doelstelling voor de economische rentabiliteit van de organisatie bepalen
  • De budgettaire en materiële middelen van de organisatie beheren of de financiële verrichtingen plannen
  • Professionele informatie en reglementering bijhouden De eigen organisatie vertegenwoordigen bij representatieve organisaties (adviesorganen, sociale partners, ...)
Persoonsgebonden competenties:
  • Creatief denken (Inventiviteit)
  • Omgaan met stress
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • Resultaatgerichtheid
  • Zelfstandig werken
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Samenwerken als hecht team
  • Plannen (= ordenen)
  • Regels en afspraken nakomen
  • Leervermogen hebben
  • Contactvaardig zijn
  • Klantgerichtheid
  • Commercieel zijn
Aanbod:
​
• Een gevarieerde en polyvalente functie 
• Een contract van onbepaalde duur, voltijds 
• Verloning volgens de barema’s van het VAPH 
• Je werkt in een organisatie, partner van de Taborgroep, waar samenwerking en interne opleiding mogelijk is. 
• Aanvangsdatum: zo snel mogelijk
Onze personeelsdienst is best te bereiken op personeelsdienst@eyckerheyde.be.

​Of van maandag tot donderdag tussen 9u00 en 16u30 op ons algemeen nummer 03 889 20 00
Picture

Wil jij Huize Eyckerheyde steunen? Doe dan een gift!


Doe een gift

Telefoon

03 889 20 00

adres

Koningin Astridlaan 3
​2880 Bornem (Wintam)

Openingsuren

maandag tot vrijdag
9u00 tot 12u15
13u00 tot 16u30 

Social

  • Home
  • Ons aanbod
    • Aanmelding
    • Missie & Visie
    • Werking
    • Persoonsvolgende financiering
  • Giften
  • Kalender
    • Evenementenfolder
  • Vacatures
    • Vast werk
    • Stage
    • Vrijwilligerswerk
    • Vakantiewerk
  • Kwaliteitshandboek
  • Kennismakingsfilm
  • Contact
  • Links